Ekonomi

Çin Markalarının Değeri 1 Trilyon Doların Üzerinde

ŞANGAY, 8 Eylül (Xinhua) — 2023 BrandZ 100 En Değerli Çin Markası raporuna göre, en büyük 100 Çin markasının maliyeti bu yıl üst üste üçüncü kez 1 trilyon ABD dolarını aştı.

Uluslararası pazar araştırma şirketi Kantar tarafından Cuma günü yayınlanan raporda, en büyük 100 Çin markasının toplam değerinin bu yıl 1,01 trilyon dolar olduğu belirtildi. Tencent, yaklaşık 144,11 milyar dolarlık marka değeriyle listenin başında yer aldı.

İnternet devi Alibaba 90,19 milyar dolarlık marka değeriyle ikinci sırada yer alırken, içki üreticisi Kweichow Moutai 88,43 milyar dolarlık marka değeriyle üçüncü sırada yer aldı.

Alkol, hazır giyim ve otomobil segmentindeki markalar, 100 Çin markasının toplam değerine 175,89 milyar dolar değerinde en büyük katkıyı sağladı. Rapora göre hazır giyim bölümü, geçen yıl marka varlıklarında bir önceki yıla göre yüzde 327 oranında hızlı bir büyüme kaydetti.

Hesaplamalarda marka değeri, ilk 100’de yer alan her şirketin marka katkısının finansal değeriyle çarpılmasıyla ölçülüyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
adalar escort
arnavutköy escort
ataşehir escort
avcılar escort
bağcılar escort
bahçelievler escort
bakırköy escort
başakşehir escort
bayrampaşa escort
beşiktaş escort
beykoz escort
beylikdüzü escort
beyoğlu escort
büyükçekmece escort
çatalca escort
çekmeköy escort
esenler escort
esenyurt escort
eyüp escort
fatih escort
gaziosmanpaşa escort
güngören escort
kadıköy escort
kağıthane escort
kartal escort
küçükçekmece escort
maltepe escort
pendik escort
sancaktepe escort
sarıyer escort
şile escort
silivri escort
şişli escort
sultanbeyli escort
sultangazi escort
tuzla escort
ümraniye escort
üsküdar escort
zeytinburnu escort
istanbul escort
istanbul escort